Geoblog.pl    H2GO    Podróże    Indie 2010 na motorze - czyli 9000 km wibracji na bzyku Royal Enfield    Oczekujemy na moznosc kontynuacji...

Oczekujemy na moznosc kontynuacji...

Indie
Indie, Udaipur

Diagnoza mechanika typowo. Niby robocizna niedroga, tylko te czesci znowu jakies drogie. Riksza pojechalismy do sklepu. Obcielismy ceny z jego kalkulacji, dalismy mi liste sprzedawcy ( bo w hindu ) i okazalo sie, ze zamiast 9000 r zaplacimy 6000. Nastepnie do innego mechanika , dowiedziec sie co jak i za ile. I znow do pierwszego , juz z czesciami w reku. Oczywiscie zdziwil sie znacznie. Brakowalo nam korbowodu , ktory w sklepie mozna bylo zamowic za 1030 r ( 4 dni oczekiwania ), a ktory on poczatkowo chcial nam wcisnac za 2700 r. Stwierdzilismy, ze chcmy zeby wsadzil uzywany, na co on, ze nie ma takowego, ale moze zamowic nowy z Jaipuru , juz za 2000 r. Wiec olalismy go i zaczelismy pakowac rozlozony silnik do kartonow. Wtem zaczal cos tam szperac i nagle znalazl z 5 korobowodow, pieprzac, ze chce 1500. Trzas sie przy tym juz caly , ledwo mogac paierosa odpalic, wnerwiony jak diabli , burak jeden z pola. Ale zawolalem riksze , zapakowalismy sie do niej z czesciami i udalismy sie 300 m dalej do tego drugiego mechanika , ktory korbowod ma za 700 , i ktory teraz sklada bzyka do kupy.
Tymczasem zwiedzamy sobie Udaipur, obejrzelismy City Palace, i czekamy do poniedzialku. Planowany wyjazd we wtorek rano. No i znowu czeka nas powolne docieranie silnika...